Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2009 19:33 - Начало на моят блог
Автор: dkolov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 333 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 11.11.2009 19:35


Направих си блог в който да споделям това което мисля за живота вселената и всичко останало. Не очаквам други хора да споделят мойте мисли защото такъв е живота в края на краищата не може всички да сме на едно и също мнение.
Е все пак може и някой да прочете това което мисля и да го оцени, но не съм сигурен дали това което мисля днес ще е валидно утре. Не случайно в първото си изречение започнах със живота, вселената и всичко останало. Това е една фраза която съм запомнил от един добре известен роман наречен "Пътеводител на галактическият стопаджия", в който основният рефрен е че това което е днес може да го няма утре, и нищо не е това което изглежда. Разбира се това ми е останало в главата от този роман, които съм чел преди много години.
Започнах блог защото изглежда е модерно, но от друга страна реших че прилича на изповедалня в която можеш да си кажеш това което мислиш, а дали е правилно друг го оценява, който в общият случай си го запазва за себе си.
Естествено нямам нужда от изповедник, защото ако беше така щях да ида в църква, въпреки че не съм много за там защото на тия места изискват човек да е приел вярата по някакъв начин. Аз не съм я приел, първо по желание на мойте родители, а после по свое собствено желание, но това е друга тема.


Тагове:   начало,   Моят,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dkolov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 19887
Постинги: 10
Коментари: 0
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031