Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2009 20:01 - Интернета ще стане май по-чист
Автор: dkolov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 459 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 15.11.2009 20:02


Въпреки протестите на компаниите занимаващи се с интернет маркетинг, много съм доволен че се взимат мерки за намаляване на спама в моята пощенска кутия.
Вярно че има функция "спам", но в края на краищата съм разумен човек и ако искам да намеря някаква информация в интернет със сигурност ще я намеря.
В това отношение и Европейските закони май ще се затегнат, даже чувам че много хорат искат да спират принудително интернета на други хора дори без това да мине през съда.
Наистина има много големи проблеми с пиратсвото в интерент и дори и сега се сблъсквам с разни сайтове от време на време, които ми предлагат да си изтегля безплатно нещичко, но не ми е много ясно как ще се спре интернет връзката на човек, които сее спам и пратства в интернет.
В края на краищата живеем в свободно общество и забраната за достъп до интернет и то без съд ми се струва малко пресилено, въпреки че в противният случай съдилищата биха били заляти със дела срещу хора с некоректно поведение. От това най-вероятно ще извлекат полза адвокати, които се занимават с интернет право, но да спреш интернет на човек само защото имаш съмнение че е пират, без да го докажеш на място където се доказват тези неща ми се струва много трудна задача.
Непоисканите търговски съобщения са нещо друго. Повечето хора нямат нужда от информацията, която наричаме спам. Възможно е някой четейки пощата изведнъж да се сети и да си каже " Я да купя това нещо!", но не мисля че хилядите писма дето се размотават в интернет без някой да ги е поискал са хубаво нещо.
Идеята ми е че щом човек се е научил да се разхожда в интернет, той със сигурност може да намери това което търси, дори и да не му изпращат поща, която той не иска.
Всъщност  това ме засяга и лично мен и често се дразня от писма в които има чиста реклама без да съм я искал. Това не е същото да гледаш филм или новини на своят телевизор, или пък да посетиш сайт на, който има рекламни банери.
В случая заплащаш по един или друг начин за това че гледаш филм или за това че получаваш информация от даденият сайт.
А какво заплащам със това че всеки ден в пощата ми се появяват писма от които нямам нужда- нищо. Затова съм доволен че ще могат да се ограничат писмата с реклами предлагащи ми да си купя дори неща, които не мога да си позволя.
Например често получавам писма с реклами да си купя TOYOTA, която наистина е хубава кола, но нямам достатъчно пари да си я купя, нито пък виждам в обозримо бъдеще да имам.  В интерес на истината често когато имам нужда от нещо, по-скоро търся други търговци които предоставят същата услуга, която съм видял в непоисканите писма. Затова си мисля че дори със спирането на рекламите в електронната поща дори се прави известна услуга на самите рекламодатели, защото ако има и много други хора като мен това си е антиреклама в интернет.


Тагове:   май,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dkolov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 19890
Постинги: 10
Коментари: 0
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930